Bugün eşi M. ile canlı yayında yüzleşen D. Hanım, eşinin çok fazla alkol aldığını ve başta çocukları olmak üzere çevresine kötü davrandığını söyleyerek boşanmak istediğini söyledi.
“Çocuklarım benim kırmızı çizgim" diyen D. A., karşısında eşi M.’yı görünce çocukları için bir şans daha verdiğini ifade etti. Ta ki o görüntüler ortaya çıkana dek...
Yayına verilen 1,5 yaşındaki bebeğin alkol şişesi tuttuğu hatta alkol şişesini ağzına aldığı o görüntüler büyük tepkilere yol açtı.
Fotoğrafları ekrana veren Erol, küçük bebeğin elindeki alkol şişeleri ve yanındaki izmaritleri görünce şok yaşadı. Ancak anne ve baba "İçi boştu" diyerek durumu normalleştirmeye çalıştı. Öte yandan yayına bağlanan bir kişi kan donduran bir ihbarda bulundu. “A. çifti çocuklarının eline alkol şişesi vermekle kalmıyor, çocuklar uyusun diye alkol de içiriyorlar” dedi.
O anları ihbar kabul eden Emniyet güçleri stüdyoya geldi ve anne babayı ifadeleri alınmak üzere karakola götürdü.
Uyuması için bebeğe alkol içiren aile Esra Erol'da gözaltına alındı!
Ekleme: 17.09.2024 22:07
Güncelleme: 17.09.2024 22:28
Samsun Asayiş Haberleri
Uyuması için 1,5 yaşındaki bebeğe alkol içiren aile Esra Erol’da gözaltına alındı. Esra Erol’da programına katılan D. A. eşinin çocuğuna kötü davrandığını söyleyerek isyanını dile getirmişti. Fakat gerçekler canlı yayında ortaya çıktı.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER: JANDARMAMIZ VATAN SEVGİSİYLE GÖREV YAPMAKTADIR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
İlkadım'da Kaçakçılık Operasyonu: Çok Sayıda Ürün Ele Geçirildi
Yakakent’te Okul Çevrelerinde Güvenlik Uygulaması
SAMSUN'DA BEKÇİ YAŞAR SOYLU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI