Samsun Terme'de çevre dostu, ekonomik ve modern enerji kaynağı doğalgazın daha fazla haneye ulaşması için yürütülen çalışmalar aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, Yenidoğan Mahallesi'nden Ahmetbey Mahallesi'ne doğru ilerleyen doğalgaz şebekesi döşeme çalışmaları, Ahmetbey Mahallesi'nin bazı bölgelerini de kapsama aldı.
Tüm kurumlar ile iş birliği içinde, Terme'de doğalgaz ağını genişletmek için kararlılıkla çalıştıklarını ifade eden Belediye Başkanı Şenol Kul, “İlçemizin dört bir yanına doğalgazı ulaştırmakta kararlıyız. Hemşehrilerimizin yaşam kalitesini artıracak her çalışmanın takipçisi olmaya devam edeceğiz. Yenidoğan’dan Ahmetbey’e doğru süren bu süreç, Terme’nin daha temiz ve yaşanabilir bir şehir olması yolunda önemli bir adımdır” ifadelerini kullandı.
Terme İlçesi'nde Mahallelerde Doğalgaz Ağı Genişliyor
Ekleme: 10.07.2025 13:25
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Samsun Son Dakika Haberleri
Terme'de, ilçenin enerji altyapısını güçlendirme ve çevreci yaklaşımları yaygınlaştırma çalışmaları kapsamında doğalgaz ağının genişlemesi hız kesmiyor.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Canikli Sporcu Ali Topaloğlu Üst Üste Dünya Şampiyonu
Cemrenur Cengiz ile Caner Özen dünyaevine girdi
Ladik Kaymakamı Tuğçe Orhan Burdur Vali Yardımcısı oldu
LADİK İLÇESİNDE BARBİ KAYMAKAM OLARAK TANINDI, HİZMETLERİYLE GÖNÜLLERİ KAZANDI
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER: JANDARMAMIZ VATAN SEVGİSİYLE GÖREV YAPMAKTADIR