Rektör Prof. Dr. Fatma Aydın’ı Terme Belediye Başkanı Kul, Rektör Aydın ve ekibine yeni görevlerinde başarılar diledi. Rektör Prof. Dr. Fatma Aydın da nazik ziyareti ve iyi dilekleri için konuğuna teşekkür etti.
Görüşmede iş birlikleri kapsamında şehri ve bölgeyi güçlendirecek eğitim ve Ar-Ge projeleri hakkında fikir alışverişi yapıldı.
Ziyaret, hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Terme Belediye Başkanı Kul Rektör Aydın’ı Ziyaret Etti
Ekleme: 14.11.2024 14:51
Gündem
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. Fatma Aydın’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini sundu.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Dünya Belediyeciliğinde Türkiye İmzası: Şehirlerimizin Küresel Gücü Artacak
Samsun'da evlendirme memurluğunda 26 Haziran Çılgınlığı
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor