Safiye Hüseyin Elbi Ödülleri kapsamında "Hizmet Ödülü"ne layık görülen Samsunlu ebe Zehra As, başarısı nedeniyle teşekkür belgesi ile onurlandırıldı.
Samsun 19 Mayıs Devlet Hastanesi'nde görev yapan Ebe Zehra As, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu'ndan aldığı prestijli ödülün ardından, Samsun'da da takdirle karşılandı.
Başarılı sağlık çalışanına, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Bekir Şahin ve 19 Mayıs Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Reha Kaya tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Samsun İl Sağlık Müdürlüğü tarafından paylaşılan bu gelişme, sağlık camiasında memnuniyetle karşılandı.
Samsunlu Ebe Zehra As'a Başarı Belgesi
Ekleme: 10.06.2026 22:43
Güncelleme: 10.06.2026 22:44
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Gündem
Safiye Hüseyin Elbi Ödülleri kapsamında "Hizmet Ödülü"ne layık görülen Samsunlu ebe Zehra As, başarısı nedeniyle teşekkür belgesi ile onurlandırıldı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun'da Karadeniz Lojistik İhtiyaç Analizi ve Eylem Planı
Samsun’da Şehitlere Saygı ve Vefa Turnuvası Başlıyor
Hayvanları Çaresizlik ve İlgisizlikten Koruma Derneği'nden muhteşem konser
Samsun'da Ulusoy Ailesi'nin acı günü
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER’DEN MÜDÜR İSMAİL RAHMAN KÖSE’YE ANLAMLI ZİYARET