Samsun’da “Birbirimize Candan Bağlıyız – Hedef 1919” Kan Bağışı Kampanyası devam ediyor. Bugün Samsun İl Emniyet Müdürlüğü çalışanları kan verecek.
Samsun Valiliği himayelerinde Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen “Birbirimize Candan Bağlıyız – Hedef 1919” temalı kan bağışı kampanyası devam ediyor.
Kampanyaya bugün Samsun İl Emniyet Müdürü Ahmet Arıbaş’ın yanı sıra, İl Emniyet Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri ve Merkez İlçe Emniyet Müdürleri de katılım sağlayacak.
Emniyet teşkilatından gönüllü personellerin de kan bağışında bulunacağı kampanya, toplumsal dayanışma ve sağlık hizmetlerine katkı amacı taşıyor.
Etkinlik Yeri: Samsun Cumhuriyet Meydanı Tarih ve Saat: 21 Ağustos 2025 Perşembe, Saat 14.00
Samsun İl Emniyet Müdürlüğü'nden kan bağışı seferberliği
Ekleme: 21.08.2025 11:04
Gündem
Samsun’da “Birbirimize Candan Bağlıyız – Hedef 1919” Kan Bağışı Kampanyası devam ediyor. Bugün Samsun İl Emniyet Müdürlüğü çalışanları kan verecek.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?