Terme'de geleneksel hale gelen ve kentin tüm paydaşlarını ortak bir değerde buluşturan bayramlaşma programı, Terme Belediyesi önünde düzenlendi. İlçenin dört bir yanından gelen çok sayıda vatandaş, protokol üyeleriyle bir araya gelerek bayramlaştı.
Bayramlaşma programında hemşehrileriyle buluşan Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, yaptığı konuşmada bayramların önemine vurgu yaptı. Başkan Kul, "Bayramlar, birlik ve beraberliğimizin pekişmesi için sevinçli günlerimizdir. Bu mübarek günlerde, bir araya gelerek kucaklaşmak, kırgınlıkları unutup kardeşliğimizi pekiştirmek en büyük arzumuzdur" dedi.
Terme Kaymakamlığı ile Terme Belediyesi öncülüğünde gerçekleştirilen programa, Terme Kaymakamı Metin Maytalman ve Belediye Başkanı Şenol Kul başta olmak üzere siyasi parti temsilcileri, mahalle muhtarları, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, oda başkanları ve ilçe protokolünün üyeleri katılım sağladı. Protokol üyeleri, vatandaşlarla tek tek bayramlaşarak iyi dileklerde bulundu.
Samsun'da Terme Geleneksel Kent Bayramlaşması Coşkusu
Ekleme: 05.06.2025 22:01
Gündem
Terme Belediyesi öncülüğünde, Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen geleneksel kent bayramlaşması, halkın ve protokolün yoğun katılımıyla sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleştirildi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?