Samsun’da Siber Farkındalık Etkinliği

Ekleme: 09.09.2025 16:55 Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Samsun’da Siber Farkındalık Etkinliği Samsun Asayiş Haberleri

Siber Suçlarla Mücadele (SSM) Şube Müdürlüğünce, SİBERAY Programı kapsamında çocuklara yönelik farkındalık etkinliği gerçekleştirildi.

Siber Suçlarla Mücadele (SSM) Şube Müdürlüğünce iki oturum halinde düzenlenen programda, İlkadım Belediyesi Kreş ve Gündüz Bakımevi öğrencilerine “Berke’nin Tableti” isimli hikaye kitabı okunarak siber zorbalık ve dijital bağımlılık konularında bilinçlendirme yapıldı.
Etkinlikte ayrıca öğrencilerle boyama faaliyeti gerçekleştirildi, kurum içerisine bilgilendirici afişler asıldı. Çalışma kapsamında toplam 80 kişiye ulaşıldı.
Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz, çocuklarımızın güvenli dijital dünyada sağlıklı bireyler olarak yetişmeleri amacıyla farkındalık faaliyetlerine aralıksız devam etmektedir.

Takip

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.