Siber Suçlarla Mücadele (SSM) Şube Müdürlüğünce iki oturum halinde düzenlenen programda, İlkadım Belediyesi Kreş ve Gündüz Bakımevi öğrencilerine “Berke’nin Tableti” isimli hikaye kitabı okunarak siber zorbalık ve dijital bağımlılık konularında bilinçlendirme yapıldı.
Etkinlikte ayrıca öğrencilerle boyama faaliyeti gerçekleştirildi, kurum içerisine bilgilendirici afişler asıldı. Çalışma kapsamında toplam 80 kişiye ulaşıldı.
Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz, çocuklarımızın güvenli dijital dünyada sağlıklı bireyler olarak yetişmeleri amacıyla farkındalık faaliyetlerine aralıksız devam etmektedir.
Samsun’da Siber Farkındalık Etkinliği
Ekleme: 09.09.2025 16:55
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Samsun Asayiş Haberleri
Siber Suçlarla Mücadele (SSM) Şube Müdürlüğünce, SİBERAY Programı kapsamında çocuklara yönelik farkındalık etkinliği gerçekleştirildi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER: JANDARMAMIZ VATAN SEVGİSİYLE GÖREV YAPMAKTADIR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
İlkadım'da Kaçakçılık Operasyonu: Çok Sayıda Ürün Ele Geçirildi
Yakakent’te Okul Çevrelerinde Güvenlik Uygulaması
SAMSUN'DA BEKÇİ YAŞAR SOYLU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI