Samsun İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce İlkadım ve Kavak ilçelerinde gerçekleştirilen çalışmalar neticesinde; 2 adet ruhsatsız tabanca, 330 adet tabanca fişeği ele geçirilmiştir.
Olayla ilgili 1 şahıs yakalanarak hakkında adli işlem başlatılmıştır.
Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, "Nereye gizlerseniz gizleyin, ruhsatsız silahları tek tek bulup ortaya çıkaracağız. Halkımızın huzurunu bozmanıza asla müsaade etmeyeceğiz!" mesajını verdi.
Samsun'da Ruhsatsız Silah ve Mühimmat Ele Geçirildi
Ekleme: 10.07.2025 12:09
Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Samsun Asayiş Haberleri
Samsun İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan operasyonda 2 adet ruhsatsız tabanca ve 330 adet tabanca fişeği ele geçirildi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER: JANDARMAMIZ VATAN SEVGİSİYLE GÖREV YAPMAKTADIR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
İlkadım'da Kaçakçılık Operasyonu: Çok Sayıda Ürün Ele Geçirildi
Yakakent’te Okul Çevrelerinde Güvenlik Uygulaması
SAMSUN'DA BEKÇİ YAŞAR SOYLU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI