Samsun Üniversitesi ve Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim alanında önemli bir işbirliğine imza atıyor. İki kurum arasında yapılan protokol kapsamında "İlk Dersimiz Samsun Üniversitesinden" sloganı ile 11 Eylül Pazartesi, 2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılı'nın ilk dersi üniversite öğretim üyeleri tarafından gerçekleştirecek.
Eğitim kurumları arasında işbirliği ve koordinasyonun güçlendirilerek eğitimin nitelik ve niteliksel kalitesinin artırılması hedeflenen protokol ve "İlk Dersimiz Samsun Üniversitesinden" sloganı çerçevesinde, Samsun Üniversitesinde görev yapan öğretim üyeleri Samsun’un bir çok ilçesinde yer alan liselerde öğrencilerle bir araya gelerek ihtisas (uzmanlık) alanlarına ilişkin genel teorik ve pratik bilgiler aktarıp, yükseköğretim ve iş yaşamında başarılı olmak için gerekli önemli ayrıntılar hususunda öğrencileri aydınlatacaklar.
Samsun'da Liselerde İlk Ders Zili Samsun Üniversitesi Öğretim Üyeleri İle Çalıyor
Ekleme: 10.09.2023 18:02
Eğitim haberleri
Samsun Üniversitesi ve Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim alanında önemli bir işbirliğine imza atıyor. "İlk Dersimiz Samsun Üniversitesinden" sloganı ile 11 Eylül Pazartesi, 2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılı'nın ilk dersi üniversite öğretim üyel...
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER’DEN MÜDÜR İSMAİL RAHMAN KÖSE’YE ANLAMLI ZİYARET
OMÜ Mimarlık Fakültesi mezunlarını geleceğe uğurladı
Samsun Üniversitesi 8. Kuruluş Yıl Dönümünü Biniş Takdim Ve Akademik Performans Ödül Töreni İle Kutladı
OMÜ Gündüz Bakımevi Anaokulu'nda Mezuniyet Coşkusu