Samsun Gazi Devlet Hastanesi'nde görev yapan doktor A.B.B. evinin 6. katından atlayarak intihara teşebüs etti. A.B.B. intihar sebebinin eşiyle tartışması olduğu iddia edildi.
Samsun’da bunalıma giren 26 yaşındaki bir doktor, 6. kattan atladı ve ağır yaralandı.
Samsun Gazi Devlet Hastanesi'nde görev yapan 26 yaşındaki doktor A.B.B. aynı hastanede görev yapan doktor eşiyle tartıştığı iddiasıyla bunalıma girdiği öğrenildi.
Bunalım sonucu doktor A.B.B. evinin 6. katından atlayarak intihar etti. Ağır yaralanan doktor, çevredekilerin ihbarı üzerine Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Aldığımız bilgiye göre A.B.B için kritik saatler olduğunu vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar bulunduğu öğrenildi.
Samsun'da eşiyle tartışan doktor intihara teşebbüs etti!
Ekleme: 04.10.2024 14:05
Güncelleme: 04.10.2024 16:47
Samsun Asayiş Haberleri
Samsun Gazi Devlet Hastanesi'nde görev yapan doktor A.B.B. evinin 6. katından atlayarak intihara teşebbüs etti. A.B.B. intihar sebebinin eşiyle tartışması olduğu iddia edildi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER: JANDARMAMIZ VATAN SEVGİSİYLE GÖREV YAPMAKTADIR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
İlkadım'da Kaçakçılık Operasyonu: Çok Sayıda Ürün Ele Geçirildi
Yakakent’te Okul Çevrelerinde Güvenlik Uygulaması
SAMSUN'DA BEKÇİ YAŞAR SOYLU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI