Samsun’un ulaşım altyapısını güçlendirecek Batı Çevre Yolu Projesi’nde çalışmalar resmen başladı. Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla projenin hayata geçtiğini duyurdu.
Başkan Doğan, Karayolları 7. Bölge Müdürü Serdar Ateş, Karayolları yetkilileri, yüklenici firma temsilcileri ve Büyükşehir Belediyesi bürokratlarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda proje detaylarının ele alındığını belirtti.
2025 yılı Haziran ayında yapım ihalesi tamamlanan Batı Çevre Yolu kapsamında 2 tünel, 7 farklı seviyeli kavşak, 1 hemzemin kavşak ve 3 viyadük yer alacak. Projenin, Samsun’un batı aksındaki trafik yükünü azaltarak şehir içi ulaşımı önemli ölçüde rahatlatması bekleniyor.
Başkan Doğan, projenin hayata geçmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanımız, Milletvekilimiz Sayın Mehmet Muş’a, milletvekillerimize, Valimize, İl Başkanımıza, Karayolları Genel Müdürümüze ve süreçte emeği olan herkese şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.
Samsun'da Başkan Doğan'dan müjde Batı Çevre Yolu Başlıyor
Ekleme: 04.07.2025 10:30
Gündem
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Batı Çevre Yolu'nun başladığının müjdesini verdi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?