Samsun merkezli SAMPA Otomotiv yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor. SAMPA Otomotiv, sürdürülebilir enerji alanında yapacağı Güneş Enerji Santrali (GES) ile ilgili güneş panelleri anlaşmasını imzaladı.
Samsun'dan 160 ülkeye ihracat yapan ve ABD, İngiltere ve İrlanda, İtalya, İspanya, Fransa, Avustralya, Meksika, Almanya, Çin, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Güney Afrika ve Amerika'da ofisleri, depoları ve yan kuruluşları bulunan SAMPA Otomotiv, Erzurum'un Horosan ilçesinde hayata geçireceği Güney Enerji Santrali yatırımı için Astronergy firması ile anlaşma sağladı. Astronergy firması yapılan anlaşma kapsamında SAMPA Otomotiv'in hayata geçireceği Güney Enerji Santrali'nin güneş panelleri tedariğini sağlayacak.
Astronergy firması ile SAMPA arasında yapılan anlaşmaya ilişkin açıklama yapan SAMPA CEO’su Tarık Altuncu, "Sürdürülebilirlik vizyonumuzun bir parçası olan SAMPA GES projemizle, yenilenebilir enerji yatırımlarımıza hız kazandırıyoruz. Ülkemizin enerji altyapısına katkıda bulunacak bu projede Astronergy ile yaptığımız iş birliği, Türkiye'nin yerli üretim kapasitesini desteklemek adına da önemli bir adım" dedi.
Mühendislik ve inşaat süreçlerinin Liva Enerji tarafından yönetileceği projeyle SAMPA, çevre dostu enerji üretimini artırmayı ve Türkiye’nin enerji altyapısına önemli bir katkı sağlamayı hedefliyor.
SAMPA Otomotiv GES yatırımı için Astronergy firması ile anlaştı
Ekleme: 27.12.2024 00:06
Tahmini okuma süresi: 2 dakika
Ekonomi Haberleri
Samsun'un önemli yatırımcıları arasında yer alan SAMPA Otomotiv, kuracağı Güneş Enerji Santrali'nin (GES) güneş panelleri ile ilgili Astronergy ile anlaştı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
SAMSUN'DA AY-Pİ TAVUKÇULUK DAHİL 13 FİRMAYA DENETİM KAYYUMU!
Dijital Baskı Teknolojileri Markası Kopisan 32. Yılını Gururla Kutluyor
SAMSUN'DA KADIN MÜHENDİS OKULU İLE SANAYİYE KADIN ELİ DEĞİYOR
Çarşamba TSO'dan TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu'na Ziyaret
SAMSUN’DA ENGELLİ VE ESKİ HÜKÜMLÜLERİ SOSYAL HAYATA BAĞLAYACAK PROJELER ONAYLANDI