Öğrencilerin sosyal farkındalıklarının gelişmesi ve bölümlerini yakından tanımaları için gerçekleştirilen kutlama etkinliğine; Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cengiz Çokluk, Hastane Başhekimi Prof. Dr. Davut Güven, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Tuğba Çınarlı, bölüm akademisyenleri Öğr. Gör. Dr. Zeynep Yüksel, Öğr. Gör. Burak Karapınar, Öğr. Gör. Fatih Mehmet Şahin, hastane yöneticileri ve öğrenciler katıldı.
Etkinlikte öğrenciler, ileride meslektaşları olacak ve sahada hizmet veren sağlık çalışanlarına teşekkürlerini bildirerek hazırladıkları bireysel hediyeleri takdim ettiler.
Ziyaret hakkında konuşan Prof. Dr. Cengiz Çokluk, hastanenin değerli çalışanlarına gösterilen farkındalıktan ve özveriden dolayı teşekkür ederek kurum içi yapılan bu etkinliklerin desteklenmesi gerekliliğini ifade etti.
Hastane Müdürü Halis Dan, başteknisyenler Ahmet Kılıçarslan ve Gülşen Kılıçarslan ile yapılan görüşmelerde ise radyolojinin sadece bir görüntüleme merkezi olmayıp, araştırıldıkça kendisini açan bir bilim dalı olduğu ve herkesin bilgisi ışığında görüntülerden farklı bilgiler edinildiği söyledi.
OMÜ Öğrencileri Dünya Radyoloji Günü’nü Kutladı
Ekleme: 09.11.2023 00:05
Eğitim haberleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü akademisyenleri ve öğrencileri, 8 Kasım Dünya Radyoloji Günü dolayısıyla Tıp Fakültesi Hastanesinde görev yapan Radyoloji çalışanlarını ziyaret...
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?
BASIN SÖZCÜSÜ KÖKSAL ÖNER’DEN MÜDÜR İSMAİL RAHMAN KÖSE’YE ANLAMLI ZİYARET
OMÜ Mimarlık Fakültesi mezunlarını geleceğe uğurladı
Samsun Üniversitesi 8. Kuruluş Yıl Dönümünü Biniş Takdim Ve Akademik Performans Ödül Töreni İle Kutladı
OMÜ Gündüz Bakımevi Anaokulu'nda Mezuniyet Coşkusu