Karaman’da Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi ev sahipliğinde, düzenlenen şampiyonaya 35 üniversiteden 137 sporcu katıldı. Organizasyonda OMÜ’lü sporcu Davut Toktay 73 kilogram kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalya kazandı. Turnuvada Hayrun Nisa Ardıç 78, Yaren Yüksel 70 ve Oğulcan Koçboğa ise 100 kilogramda ise üçüncü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
REKTÖR PROF. DR. FATMA AYDIN’A TEŞEKKÜR İLETİ
Turnuva boyunca sporculara eşlik eden Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Şube Müdürü İhsan Güler, elde edilen başarının üniversitenin spora verdiği desteğin bir göstergesi olduğunu belirterek, “Temsilcilerimiz azimleri, disiplinleri ve tatamideki mücadeleleriyle göğsümüzü kabarttı. Sporcularımızın her daim yanında olan Rektörümüz Prof. Dr. Fatma Aydın’a teşekkür ediyoruz.” dedi.
REKTÖR PROF. DR. FATMA AYDIN SPORCULARI YÜREKTEN KUTLADI
Judocuları makamında kabul eden Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Rektörü Prof. Dr. Fatma Aydın ise, “Üniversitemizi başarıyla temsil ederek madalya kazanan sporcularımızı, takım halinde Türkiye 2’incisi olan judo ekibimizi ve emeği geçen antrenörlerimizi yürekten tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Öte yandan OMÜ Judo Takımı, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’nı ziyaret ederek şampiyonadaki başarılarını ve müsabaka sürecini anlattı.
Köksal ÖNER
OMÜ’NÜN JUDO BAŞARISI: 1 ALTIN 3 BRONZ MADALYA
Ekleme: 25.04.2026 15:57
Gündem
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Judo Takımı sporcuları, Yeşilay ÜNİLİG Judo Türkiye Şampiyonası’nda 1 altın ve 3 bronz madalya kazanarak genel sıralamada Türkiye 2’incisi oldu.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?
Samsun'da Karadeniz Lojistik İhtiyaç Analizi ve Eylem Planı
Samsun’da Şehitlere Saygı ve Vefa Turnuvası Başlıyor
Hayvanları Çaresizlik ve İlgisizlikten Koruma Derneği'nden muhteşem konser