İmza töreni, Hizmet-İş Sendikası Ordu Şube Başkanı İsmail Zerey ve yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla gerçekleşti. İmza töreninde konuşan Fatsa Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar emek ve alın terinin hizmet anlayışlarının temelini oluşturduğunu vurgulayarak, çalışanların her zaman yanında olduklarını ifade etti.
‘EMEK VE ALIN TERİ EN YÜCE DEĞERDİR’
Fatsa’ya hizmet yolculuğunda işçilerle omuz omuza yürüdüklerini belirten Fatsa Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar emeğiyle değer üreten personelin en güçlü yol arkadaşları olduğunu dile getirdi. Yapılan sözleşmenin sadece çalışanlar için değil, aynı zamanda Fatsa halkına sunulan hizmet kalitesine de katkı sağlayacağına dikkat çeken Başkan İbrahim Etem Kibar, “Emek ve alın teri en yüce değer olduğuna inanıyorum. Bundan sonraki süreçte de çalışanlarımızın haklarını korumaya ve birlikte hizmet üretmeye devam edeceğiz.” dedi.
Köksal ÖNER
FATSA BELEDİYESİ’NDE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI
Ekleme: 08.05.2026 17:05
Gündem
Fatsa Belediyesi, çalışanlarının haklarını güvence altına alan önemli bir adım daha attı. Belediye yönetimi ile Hizmet-İş Sendikası Ordu Şubesi arasında yürütülen görüşmeler sonucunda, belediye şirketinde görev yapan personeli kapsayan Toplu İş Sözle...
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?
Samsun'da Karadeniz Lojistik İhtiyaç Analizi ve Eylem Planı
Samsun’da Şehitlere Saygı ve Vefa Turnuvası Başlıyor
Hayvanları Çaresizlik ve İlgisizlikten Koruma Derneği'nden muhteşem konser