Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ilçeye projeler ve yatırımlarla değer katmaya devam ettiklerini ifade etti. Canik'te ağırladığı Giresun Aydındere Belediye Başkanı Nuri Demir'e kentsel dönüşümden eğitime, sağlıktan sıfır atığa kadar ilçeye kazandırılan projeler ve yatırımlar hakkında bilgiler aktaran Başkan İbrahim Sandıkçı, "Canik'imizin bugününe ve geleceğine değer katan eserleri ilçemize kazandırmaya devam ediyoruz" dedi.
"Eser ve hizmet belediyeciliği anlayışıyla çalışmaya devam ediyoruz"
İlçeye yeni projeler ve yatırımlar kazandırmayı sürdürdüklerini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, "Canik'te eser ve hizmet belediyeciliği anlayışıyla çalışmaya devam ediyoruz. Canik'imiz için üretiyor ve yeni projeleri hayata geçiriyoruz. Sahada gayretle çalışarak, örnek olan projelerimize yenilerini ekliyoruz. Canik'imizin geleceğine değer katan eserleri, hemşehrilerimizin hizmetine sunuyoruz" şeklinde ifade etti.
Canik Belediyesi'nin Projeleri Dikkatleri Üzerine Topluyor
Ekleme: 01.08.2025 16:31
Gündem
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Giresun Aydındere Belediye Başkanı Nuri Demir'e ilçeye kazandırılan projeler ve yatırımlar hakkında bilgi verdi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?