Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, yeni sosyal yaşam alanları ile modern ve konforlu yolları vatandaşların hizmetine sunmak için yoğun bir şekilde çalışmaya devam ettiklerini ifade etti. İlçede altyapı ve üstyapı çalışmalarını büyük bir özveriyle sürdürdüklerini kaydeden Başkan İbrahim Sandıkçı, “Canik’imize ömürlük eserler kazandırmak için canla başla çalışıyoruz” dedi.
Yerinde Takip
İlçeye değer katan projeleri hayata geçirmeye devam ettiklerini ifade eden Başkan İbrahim Sandıkçı, “Canik’imizde altyapı ve üstyapı yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Konforlu ve güvenli yolları, yeni sosyal yaşam alanlarını ilçemize kazandırmaya devam ediyoruz. İlçemizde gerçekleştirdiğimiz tüm çalışmaları yerinde takip ediyoruz. Canik’imizin değerine değer katacak yeni eser ve hizmetleri ilçemize kazandırmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Başkan İbrahim Sandıkçı Sahada
Ekleme: 20.08.2024 15:03
Samsun Son Dakika Haberleri
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Konforlu ve güvenli yolları, yeni sosyal yaşam alanlarını ilçemize kazandırmaya devam ediyoruz” dedi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?
Canikli Sporcu Ali Topaloğlu Üst Üste Dünya Şampiyonu
Cemrenur Cengiz ile Caner Özen dünyaevine girdi
Ladik Kaymakamı Tuğçe Orhan Burdur Vali Yardımcısı oldu