Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ortak akıl ve istişare kültürünün merkezde olduğu yönetim anlayışıyla ilçede çalışmaya devam ettiklerini belirtti. Vatandaşların taleplerini ve önerilerini yerinde dinlediklerini dile getiren Başkan İbrahim Sandıkçı, vatandaşların taleplerini karşılayan eser ve hizmetleri ilçeye kazandırırken, çalışma aşamaları ile ilgili vatandaşlara bilgi verdiklerini söyleyerek,"Hemşehrilerimizle birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaya devam ediyoruz" dedi.
Canik'e Yeni Eserler
Çözüm belediyeciliği anlayışıyla çalışmaya devam ettiklerini vurgulayan Başkan İbrahim Sandıkçı, "Canik'imizde hemşehrilerimizle bir araya geliyor, talep ve önerileri yerinde dinliyoruz. Çözüm belediyeciliği anlayışıyla hemşehrilerimizin taleplerini karşılayan, Canik'imize değer katan eser ve hizmetler kazandırıyoruz. Ayrıca mahalle buluşmalarımıza devam ediyoruz. Hemşehrilerimizle birlik ve beraberlik içerisinde çalışıyor, ortak akıl ve istişare kültürüyle ilçemizi geleceğe taşıyoruz" şeklinde konuştu.
Başkan İbrahim Sandıkçı: Ortak akıl ve istişare kültürüyle ilçemizi geleceğe taşıyoruz
Ekleme: 29.07.2025 14:06
Gündem
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, vatandaşların taleplerini ve önerilerini yerinde dinlediklerini ve çözüm belediyeciliği anlayışıyla çalışmayı sürdürdüklerini vurguladı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga
Samsun'da Bilim Kafe'de söyleşi Bilgi güvenliği uzmanı nasıl olunur?