Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı. Yayımladığı mesajda Regaip Kandili'nin hayırlar getirmesini dileyen Başkan İbrahim Sandıkçı, "Mübarek üç ayların başlangıcı, Ramazan ayının müjdecisi olan Regaip Kandili’ne kavuşmanın huzur ve mutluluğu içerisindeyiz. Kandiller, insanların gönüllerini birbirlerine yaklaştıran birlik, beraberlik, kardeşlik ve dayanışma duygularını arttıran özel gecelerdir. Bu müstesna geceler, rahmet, mağfiret ve bereket kapılarının ardına kadar açıldığı eşsiz birer fırsattır. Bu duygu ve düşüncelerle, mübarek üç ayların ve Regaip gecesinin milletimize, tüm İslam Âlemi'ne hayırlar getirmesini ve mazlum coğrafyalarda akan gözyaşının dinmesine vesile olmasını Yüce Mevla'dan niyaz ediyorum. Regaip Kandilimiz mübarek olsun" ifadelerine yer verdi.
Başkan İbrahim Sandıkçı'dan Regaip Kandili Mesajı - Samsun Haber
Ekleme: 01.01.2025 23:50
Gündem
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Regaip Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun'da evlendirme memurluğunda 26 Haziran Çılgınlığı
Samsun basını uyarıyor, her gün yazıyor yetkililerden ses yok! Ondan sonra neden böyle oluyor!
SAMSİAD Üyeleri Ankara’da Filenin Sultanları’na destek verdi
Avrupa Şampiyonu Doğan Demir, Samsun’da Geleceğin Şampiyonlarını Hazırlıyor
Samsun Kültür Yolu Festivali’nde Yine Olay Yine Kavga