AK Parti İlkadım İlçe Başkanı Ersin Kasap, İlkadım'da alınan seçim zaferi sonrası teşekkür mesajı yayımladı. Başkan Kasap, güven ve desteği için İlkadımlılara teşekkür etti.
AK Parti İlkadım İlçe Başkanı Ersin Kasap'ın yayımladığı teşekkür mesajında şu sözlere yer verildi: "
TEŞEKKÜRLER İLKADIM
31 Mart Mahalli İdareler Seçim sonuçlarının ülkemize, milletimize, ilimize ve ilçemize hayırlı olmasını diliyor;
güven ve desteği için İlkadımlı hemşehrimize, gayretli ve üstün çalışmalarından ötürü İlkadım Belediye Başkanımız İhsan Kurnaz'a, İlçe Ana Kademe yönetimimize, İlçe Kadın Kolları Başkanımız Merve Bayraktar Keskin ve yönetimine, İlçe Gençlik Kolları Başkanımız Ahmet Arslanoğlu ve yönetimine, Mahalle Başkanlarımıza ve Cumhur İttifakı Teşkilatlarımızın her bir değerli üyesine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
"Durmak Yok Yola Devam"
Ersin KASAP
AK Parti İlkadım İlçe Başkanı"
Başkan Ersin Kasap İlkadımlılara teşekkür etti
Ekleme: 01.04.2024 23:43
Siyaset Politika Haberleri
AK Parti İlkadım İlçe Başkanı Ersin Kasap, İlkadım'da alınan seçim zaferi sonrası teşekkür mesajı yayımladı. Başkan Kasap, güven ve desteği için İlkadımlılara teşekkür etti.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
LADİK İLÇESİNDE BARBİ KAYMAKAM OLARAK TANINDI, HİZMETLERİYLE GÖNÜLLERİ KAZANDI
Saadet Partili Muhammed Okutan: Muhalefette Üye Artış Şampiyonuyuz
Samsun'da Ekmek Fiyatına Zam: Maliyet Artışları Esnafı Zorluyor
Samsun'da 12 CHP'li meclis üyesinden ortak mutlak butlan açıklaması
Kemal Kılıçdaroğlu döneminin Samsun İl Başkanı Fatih Türkel'den görev açıklaması!